Yukarı Çık
Bildirimler
Şu anda, yeni bir bildirim mevcut değil!

Yeni bildirim olduğu zaman tam olarak burada karşına çıkacak.

8 dakika okunma süresi

152

Valorant 7.04 Yama Notları Tüm Detaylar

Valorant 7.04 yama notları ile birlikte oyunda ajanlar hakkında geniş kapsamlı bir güncelleme geldi. Bu güncelleme ile ajanların bazı güçleri düzenlendi ve oyuna dengeleme getirildi.  Ayrıca oyuna  yepyeni bir harita getirildi. Yeni haritanın ismi ise Sunset oldu.  VALORANT 7.04 YAMA NOTLARI AJAN GÜNCELLEMELERİ VALORANT, rakip yeteneklerle etkileşime geçme noktasında sizden zor kararlar alabilmenizi bekleyen bir […]

admin

12 ay önce

Valorant 7.04 Yama Notları Tüm Detaylar

Valorant 7.04 yama notları ile birlikte oyunda ajanlar hakkında geniş kapsamlı bir güncelleme geldi. Bu güncelleme ile ajanların bazı güçleri düzenlendi ve oyuna dengeleme getirildi.  Ayrıca oyuna  yepyeni bir harita getirildi. Yeni haritanın ismi ise Sunset oldu. 

VALORANT 7.04 YAMA NOTLARI

AJAN GÜNCELLEMELERİ

VALORANT, rakip yeteneklerle etkileşime geçme noktasında sizden zor kararlar alabilmenizi bekleyen bir oyundur. Valorant geliştirici ekibi Gerek bu yetenekleri kırmak gerek bunlardan kaçınmak gerek de belirleyici bir eyleme kalkışmak için doğru zamanı kollamak olsun durum bu şekilde. Bütün oyuncuların “Biraz daha çabuk veya akıllıca davransaydım bu tur daha iyi bir iş çıkarabilirdim.” düşüncesiyle oynamasını hedefliyor. Ekip, birkaç farklı yeteneğe veya haritada geniş bir alana etki eden ultilere maruz kalındığında eldeki karşı oyun olanaklarının bazen çok kısıtlanabildiğini ve bu durumun oyuncuların afallamalarına veya bir dahaki sefere neyi farklı yapabileceklerini algılayamamalarına yol açtığını fark etti.

7.04 Yaması’nda ajan kadrosunun yarısından fazlasında değişikliklere gidiyor olsak da bunların asıl hedefi aşağıda sıralanan dokunuşlar sayesinde oyunun netliğini arttırmak.

– Etki alanı geniş ultilerin kullanım sıklığını azaltmak

– Yeteneklerin haritada aktif kalma süresini azaltmak

– Kırılabilen yeteneklerin can değerini azaltmak

– Ayrıca ulti bedellerinde yapılan aşağıdaki güncellemelerin geniş alanlarda yüksek tesire sahip ultilerin rakipler üzerinde kurduğu baskıyı daha iyi dengeleyeceğini düşünüyor, hem turun kaderini belirleyen yeteneklerin sıklığını düzenleyeceğine hem de yüksek ve düşük bedelli ultiler arasındaki seçimi daha bariz kılacağına ekip inanıyor.

BREACH

Artçı Sarsıntı (C)

– Patlama başına hasar arttı: 60 > 80

– Patlama sayısı azaldı: 3 > 2

Zelzele (X)

– Gereken ulti puanı arttı: 8 > 9

BRIMSTONE

Uydu Saldırısı (X)

– Gereken ulti puanı arttı: 7 > 8

FADE

Ecel (C)

– Yetenek kullanıldıktan sonraki silah kuşanma gecikmesi biraz arttı.

GEKKO

Pofuduk Tarlası (C)

– Etki alanı artık patlamadan önce saniyede 10 hasar veriyor.

Kankuş (Q)

– Can değeri azaldı: 100 > 80

Zorba (X)

– Zorba’nın patlama efekti etkilediği alanın daha kolay görülüp anlaşılabilmesi ve tabii bir de sevimliliğine sevimlilik katmak için cilalandı.

KILLJOY

Tecrit (X)

– Gereken ulti puanı arttı: 8 > 9

OMEN

Paranoya (Q)

– Kullanım esnasında hareket hızı etkilenmiyor.

SKYE

Kılavuz Işık (E)

– Azami uçuş süresi kısaldı: 2,5 sn. > 2 sn.

Av Peşinde(Q)

– Can değeri azaldı: 100 > 80

İzsürenler (X)

– Gereken ulti puanı arttı: 7 > 8

– Can değeri azaldı: 150 > 120

SOVA

Keşif Oku (E)

– Toplam tarama sayısı azaldı: 3 > 2

VIPER

Viper’ın İni (X)

– Gereken ulti puanı arttı: 8 > 9

ASTRA

Çekim Alanı (C)

– Etkinleşme süresi arttı: 0,6 sn. > 1,25 sn.

– Çekim süresi kısaldı: 2,75 sn: > 2 sn.

Nova Darbesi (Q)

– Etkinleşme süresi kısaldı: 1,25 sn. > 1 sn.

Kozmik Ayrım (X)

– Duvar artık sesleri boğuklaştırmak yerine tamamen engelliyor.

JETT

Rüzgâr Gibi (E)

– Atılma penceresi kısaldı: 12,5 sn. > 7,5 sn.

  – 12,5 saniyelik pencere Jett’in aklında net bir plan olmadan veya yanlış kararlar alarak yeteneğini etkinleştirdiğinde dahi sıklıkla atılmasından verim alacak bir yol bulabilmesi anlamına geliyordu. Jett’in bir bölgeye etkili şekilde atılma becerisini elinden almadan daha bilinçli kararlar vermesini sağlamak ve Rüzgâr Gibi’nin savunmada açı tutma gücünü kısmak adına bu pencereyi daraltıyor.

– Etkinleşme süresi arttı: 0,75 sn. > 1 sn.

  – Rüzgâr Gibi’nin etkinleşme süresini arttırarak Jett’in gafil avlandığında ya da bir çatışmanın ortasında kaldığında sağ salim kaçabilme becerisini zayıflatıyoruz. Bu değişiklik Jett’in yeteneğini kendini içinde bulduğu durumlara tepki vermek için değil, önceden planlı bir şekilde tedbir amaçlı kullanmasını sağlayacak.

Duman Bulutu (C)

– Süresi kısaldı: 4.5sn > 2.5sn

  – Yetenek kullanıldıktan sonraki silah kuşanma gecikmesi biraz arttı.

    – Jett’in dumanının içine atlayarak veya dumanını kullanıp kaçarken elde ettiği uzun süreli emniyeti bir miktar azaltmak için Duman Bulutu’nu oyuncuların hızlı ve isabetli kararlar almasını gerektiren daha kısa ama güçlü bir yetenek haline getiriyor.

Hafifle (Q)

– Yük sayısı azaldı: 2 > 1

  – Jett oyuncularının stratejik olarak kendilerini alt eden rakiplerinden iki Hafifle yükünün getirdiği tahmin edilemez hareket kabiliyeti sayesinde paçayı sıyırdıkları pek çok durumla karşılaştık. Bu değişiklikle birlikte Hafifle’nin sağladığı aşırı mobiliteyi azaltarak yeteneğin doğru anda kullanılmasını daha önemli kılıyor.

Keskin Fırtına (X)

– Gereken ulti puanı arttı: 7 > 8

  – Jett’in ultisi herhangi bir süre kısıtlaması olmaması, skor alınca yenilenmesi ve Jett’in hareketleriyle olan uyumu sayesinde oyunda silah yerine geçen en esnek, en güvenilir ve ekonomik açıdan da en güçlü ulti olarak öne çıkıyor. Yapılan bu değişiklikle Keskin Fırtına’nın bedelini Keskin Tarz ve Nefes Kesen gibi benzer ulti silahlarının bedeliyle eşitleniyor.

HARİTA GÜNCELLEMELERİ

Harita Rotasyonu

– Breeze tekrardan rekabete dayalı ve derecesiz harita havuzundaki yerine kavuşuyor.

– Ayrıca Fracture ve Pearl de rekabete dayalı ve derecesiz harita rotasyonuna veda ediyor.

Yeni Harita Sunset

– Üç koridora ve iki bölgeye sahip en yeni harita.

– Ayrıca Sunset’e özel sıranın bir hafta boyunca yalnızca Tam Gaz modunda geçerli olacağını ve Sunset’in 7.05 Yaması’ndan sonra rekabete dayalı ve derecesiz harita rotasyonundaki yerini alacak.

Breeze Haritası Değişiklikleri

Orta Sütun Değişti

Orta Sütun’un bir tarafı kapatıldı ve Orta Yığın daraltıldı. Bunun neticesinde Orta’daki tehditler daha öngörülebilir hale geldi ve haritanın bir ucundan diğerine dönmesi kolaylaştı.

Orta Sütun

– Bir tarafı duvarla kapatıldı ve kutular eklendi.

Orta Yığın

– Sütunun bir tarafı duvarla kapatıldı.

B Bölgesi Değişti

B Bölgesi

– Kutular eklendi ve bölgenin etrafını çevreleyen duvarın belirli kısımları kaldırılırken bazı kısımlar ise duvarla kapatıldı.

B Arka

– Merdivenler kaldırıldı, merdivenlerin bulunduğu nokta duvarla kapatıldı ve kutular eklendi.

A Salon Kapatıldı

A Salon

– Salonun bir kısmı çitlerle kapatıldı.

Orta Ahşap Kapılar Değişti

Orta Ahşap Kapılar

– Kutular eklendi ve kapı tamamen açıldı.

A Mağara Kapandı ve A Dükkân Değişti

A Mağara

– İç kısım genişletildi ve kutular eklendi.

A Dükkân

– Giriş ve iç kısım genişletildi.

A Piramitler Değişti ve Ayırt Edilebilecek Simgeler Eklendi

A Bölgesi

– Piramitler artık daha uzun.

OYUNCU DAVRANIŞLARI DEĞİŞİKLİKLERİ

Raporlama Arayüzü İyileştirmeleri

– İmleci üzerine götürünce detaylı yazılı açıklamalar sunan simgeler ekleyerek okunabilirliği iyileştirildi.

– Karar verme sürecini üst düzey kategoriden alt kategorilere ayırmayı kolaylaştırmak için oyun sonrası raporların listesini gruplara bölündü.

– Yanlış raporlamanın önüne geçmek adına rapor bilgisinde artık raporlayan kişinin bilgileri de yer alacak.

PREMIER GÜNCELLEMELERİ

– Yedi hafta sürecek mücadeleye rekabete dayalı harita havuzundaki bütün haritalar ortak olacak. Her haftaya özel bir harita olmaya devam edecek ve bu haritalarda en fazla iki karşılaşma yapılacak. Karşılaşmalar 7 Eylül’de başlayacak ve 21 Ekim’e kadar sürecek. 22 Ekim’de ise Playoff Turnuvası düzenlenecek.

– En az 675 Premier Skoru toplayan takımlar bu turnuvaya katılmaya hak kazanacak ve kendi kümelerindeki en iyi takımlar arasına girme şerefine nail olmak için mücadele edecek.

– Performanslar artık aşama aşama takip edilecek. Her aşama sonunda bir küme arması edineceksiniz.

– Kümeler beş kademeye ayrılacak: Açık, Orta Düzey, İleri Düzey, Seçkin Düzey ve Tetikçi.

GİDERİLEN HATALAR

– Sage’in Bariyer Küresi’nin (C) Haven’daki C Garaj kapısı gibi kapıların arasına yerleştirildiğinde kırılabilmesine neden olan hata giderildi.

– Fracture’da çelik halatlardayken öldürüldükten sonra ajanınızın cesedinin başlangıç noktasında belirmesine neden olan hata giderildi.

– Klavyenizdeki medya oynatma tuşuna bastığınızda farklı bir tuşa atanmış veya hiçbir tuşa atanmamış olsa bile sesli sohbetin aktifleşmesine neden olan hata giderildi.

– Uzatmalara giden ve kazananın alacağı nihai tur sonucunda noktalanan oyunların karşılaşma sonu ekranında sözkonusu ”kazanan alır” turuna ait detaylar artık olması gerektiği şekilde görünüyor.

 

Esporanalist.com

Yorumlar

Henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu sen yapmak ister misin?