Valorant 5.03 Yama Notları
Valorant 5.03 Yama Notları Genel Güncellemeler – Oyun motoru Unreal Engine 4.26'ya güncellendi. – Bu güncelleme geliştiricilerin elindeki araçları birçok farklı şekilde geliştiriyor fakat bu değişiklik sizin tarafınızda fark edilmeyecek çünkü Unreal Engine güncellemesi gözlerden uzakta gerçekleşmeyi amaçlıyor. “margin-left:0cm; margin-right:0cm”> – Fakat şu sıralar varlığından haberdar olduğumuz bazı sorunlar da var ve bunların büyük […]
12 ay önce
Valorant 5.03 Yama Notları
Genel Güncellemeler
– Oyun motoru Unreal Engine 4.26'ya güncellendi.
– Bu güncelleme geliştiricilerin elindeki araçları birçok farklı şekilde geliştiriyor fakat bu değişiklik sizin tarafınızda fark edilmeyecek çünkü Unreal Engine güncellemesi gözlerden uzakta gerçekleşmeyi amaçlıyor.
“margin-left:0cm; margin-right:0cm”> – Fakat şu sıralar varlığından haberdar olduğumuz bazı sorunlar da var ve bunların büyük bir kısmı kullanıcı ara yüzünün kafasına göre hareket etmesinden kaynaklanıyor. Bu sorunları mümkün olduğunca kısa sürede çözmek için kolları sıvadık fakat yine de oyun içinde ve ana menüde bazı tuhaflıklar görebilirsiniz. Oynanışınızı sekteye uğratan bir şeyle karşılaşırsanız lütfen hata raporu gönd”margin-left:0cm; margin-right:0cm”>– Ajan seçim ekranında bazı görsel yenilemeler yapıldı.
– Elimizdeki güzel ajan görsellerini değerlendirmek ve VALORANT tarzına biraz daha yakınlaşmak istedik.
Ajan Güncellemeleri
Chamber
Buluşma (E)
– Temel bekleme süresi arttı. 20 sn. > 30 sn.
– Geri çağırma bekleme süresi arttı. 20 sn. > 30 sn.
– Herhangi bir Buluşma ışınlayıcı noktası yok edildiğinde bekleme süresi 45 saniye oldu.
<"margin-left:0cm; margin-right:0cm">– Chamber’ın Buluşma’yı etkinleştirebildiği çember şeklindeki alanın çapı azaltıldı. 21 Metre > 15 Metre
“margin-left:0cm; margin-right:0cm”> – Chamber'ın Buluşma yeteneği bir yeri tutma konusunda güçlü olmak üzere tasarlandı fakat etkinleştirme alanının bu kadar büyük olması Chamber'ın bir alanı istenenden çok daha agresif bir şekilde ele geçirmesine ortam sağlıyordu. Bu değişiklik artık Chamber'ın köşelere erişirken daha fazla çaba harcamasına sebep olacak."margin-left:0cm; margin-right:0cm"> – Buluşma ışınlanma noktaları yok edildiğinde eskisinden daha sert bir şekilde cezalandırılmanın ve etkinleştirme alanındaki küçülmenin Chamber oyuncularını bu yeteneği daha dikkatli kullanmaya iteceğini umuyoruz. Bu değişiklik aynı zamanda Chamber'ın kullandığı yok edilebilir nesnelere karşı oynanış taktiklerini, oyundaki diğer yok edilebilir nesnelere karşı tutumlarla daha tutarlı hale getiriyo”margin-left:0cm; margin-right:0cm”>Kartvizit (C)
– Yavaşlatma süresi azaltıldı. 9.5 sn. > 6 sn.
Keskin Tarz (X)
– Gereken ulti puanı arttırıldı. 7 > 8
– Yavaşlatma süresi azaldı. 9,5 sn. > 6 sn.
Kelle Avcısı (Q)
– Mermi bedeli arttırıldı. 100 > 150
– Kelle Avcısı'nın Chamber için güçlü bir silah olması önemli fakat şu anki bedeli sebebiyle Chamber'ın diğer ajanlar kadar zor ve manalı ekonomik kararlar vermesini gerektirmiyor. Bu değişiklik özellikle Chamber'ın tabanca turlarında ve ekonomi turlarında verdiği kararları gözle görülür bir şekilde etkilemeyi amaçlıyor. Keskin Tarz'ın ulti puanı değişikliği de bu amaca hizmet ediyor.“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>Yeteneklerin Bölgesel Hasar Dağılımı
Valorant 5.03 güncellemesi ile bazı ajanların bölgesel hasar kurallarının tutarlı olmaması oldu. Bu ajanlar ise Chamber, Neon ve Jett ajanları oldu.
Neon
Enerji Patlaması
– Atış başına verilen hasar azaldı. 22 > 18
– Öldürme alanı arttı. 15 m. > 20 m.
– Bacaktan vuruş çarpanı azaldı. 1,0 > 0,85
– Kafadan vuruş çarpanı arttı. 1 > 3
Chamber
Keskin Tarz (X)
– Bacaktan vuruş çarpanı azaldı 1,0 > 0,85
Jett
Keskin Fırtına (X)
– Bacaktan vuruş çarpanı azaldı 1,0 > 0,85
Oynanış Sistemleri Güncellemeleri
– “Ghost” tuş atamasını özel oyunlar dışında değiştirme özelliği getirildi.
“margin-left:0cm; margin-right:0cm”> – Bu ayarı ise Ayarlar >> Kontroller >> Aksiyonlar sekmesinden yapabilirsiniz.
Giderilen Hatalar
Ajanlar
– Jett’in Rüzgâr Gibi yeteneğiyle ileri atılırken silah değiştirildiğinde silahın çekilme animasyonunun istenilenden daha uzun sürmesi hatası düzeltildi.
<"margin-left:0cm; margin-right:0cm">Oynanış Sistemleri
– Reyna/Killjoy kullanıcı arayüzü öğelerinin Kullanıcı Arayüzünü Gizle seçeneği etkinleştirildiği halde görünmesine sebep olan hata giderildi.
<"margin-left:0cm; margin-right:0cm">– Küreye seri bir şekilde dokunulduğunda imha etme animasyonunun tutarsızlık göstermesine sebep olan hata giderildi.
esporanalist.com
Henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu sen yapmak ister misin?