Yukarı Çık
Bildirimler
Şu anda, yeni bir bildirim mevcut değil!

Yeni bildirim olduğu zaman tam olarak burada karşına çıkacak.

10 dakika okunma süresi

163

Valorant 5.07 Yama Notları: Ajan, Harita, Silah Filtreleme

Valorant 5.07 yama notu genel olarak ajan ve harita güncellemelerinde ön plana çıkmaktadır. Ajan güncellemelerinde kör etme yeteneğine sahip bazı düellocu ajanlar (Skye ve KAY/O) agresif pozisyonlarda yani 1’e 1 pozisyonlarda Yoru, Phoenix ve Reyna gibi bu rolü üstlenmesi beklenen ajanlara kıyasla genelde daha avantajlıydı. Bu konuda bazı düzeltmelere gidildi. Harita güncellemeleri olarak Fracture haritasında […]

admin

12 ay önce

Valorant 5.07 Yama Notları: Ajan, Harita, Silah Filtreleme

Valorant 5.07 yama notu genel olarak ajan ve harita güncellemelerinde ön plana çıkmaktadır. Ajan güncellemelerinde kör etme yeteneğine sahip bazı düellocu ajanlar (Skye ve KAY/O) agresif pozisyonlarda yani 1’e 1 pozisyonlarda Yoru, Phoenix ve Reyna gibi bu rolü üstlenmesi beklenen ajanlara kıyasla genelde daha avantajlıydı. Bu konuda bazı düzeltmelere gidildi.

Harita güncellemeleri olarak Fracture haritasında birçok bölgede düzeltmeler getirildi. 5.07 Yama notu ile birlikte artık Favori silahlarınızı seçebileceksiniz. Bu silahları filtreleyerek kolayca kullanabileceğiniz düzenlemeler yapıldı. (Favoriler, Filtreler, Rasgele Kaplamalar)

Valorant 5.07 Yama Notları

Ajan Güncellemeleri

1-) KAY/O

KAY/O’nun FLAŞ/Bellek yeteneği alçaktan fırlatıldığında diğer kör etme yeteneklerine kıyasla daha fazla etkili oluyordu. Yüksekten fırlatma mekaniğininse doğru yere atmak için gereken uzmanlaşmanın zorluğu oyuncular tarafından söyleniyordu. Bu konularda düzeltmeler getirildi.

– FLAŞ/Bellek (Q)

     – Alçaktan fırlatılan kör edici bombanın maksimum kör etme süresi 2 sn.’den 1.25 sn.’ye düşürüldü.

     – Yüksekten fırlatılan kör edici bombanın maksimum kör etme süresi 2 sn.’den 2.25 sn.’ye çıkartıldı.

     – Yeteneğin elden bırakma süresi 0,6 sn.’den 0,85’sn.’ye çıkartıldı.

2-) SKYE

SKYE’in Kılavuz Işık yeteneğinin yol edilebilir olması makul bir karşı oyun mekaniği olmak yerine uzun menzillerden kullanıldığı zaman ajanın fazlasıyla cezalandırılmasına yol açıyordu. Bu konuda ki değişiklikler ile Kılavuz Işık yeteneğinin verimliliği arttırıldı.

– Kılavuz Işık (E)

     – Skye’ın Kılavuz Işık’ının kör etme süresi artık yetenek kullanıldıktan sonraki 0,75 saniyelik pencerede basılı tutulduğu uzunluğa bağlı olarak en az 1, en fazla 2,25 saniye olacak şekilde arttırıldı.

     – Kılavuz Işık artık ateş edilerek yol edilemeyecek.

     – Oynanışa uygun olacak şekilde yeni arayüz, görsel ve ses efektleri eklendi.

     – Kılavuz Işık’ın yeteneği elden bırakma süresi 0,75 sn.’den 0,85 sn’ye yükseltildi.

3-) YORU

YORU ultisindeyken kör etme yeteneğini kullanabilmesine dengeleme getirildi. Kör Nokta yeteneğiyle kopyasının karşı oyun kapasitesine bakıldığında Kör Nokta yeteneğinin süresi arttırıldı.

– Kör Nokta (Q) süresi 1.5 sn.’den 1.75 sn’ye yükseltildi.

     – Kör Etme Yeteneklerinde Görsel Güncellemeler

     – Kör edilmiş düşmanlar ve takım arkadaşları için üçüncü şahıs efektleri, kör olma efekti geçmeye başladığı andan itibaren oyuncunun kafasının arkasında görülecek. Böylece başkalarının tamamen mi kısmen mi kör olduğu anlaşılacak.

     – Tamamen kör olunduğunda gelen birinci şahıs kör olma efekti zamanla küçülerek kör olma süresinin ne zaman biteceğini daha iyi ifade edecek şekilde değiştirildi.

     – Kör etmelerden, görüş kısıtlamalardan ve sersemletmelerden alınabilecek asist ödülü aralığı 1 sn.’den 3 sn.’ye yükseltildi.

     – Asist ödülü aralığı bu yeteneklerin sürelerini ve etkisini tam olarak yansıtmıyordu. Oyunu destekleyici bir perspektiften oynayan oyuncuların da ödüllendirilebilmesi için böyle bir değişikliğe gidildi.

4-) REYNA

REYNA’nın kör etme yeteneğinin özellikle yüksek beceri düzeylerinde takımla koordine olmaktan ziyade Reyna’nın kendi başına yararlanabildiği bir yetenek olarak yeterince kuvvetli olmadığı düşünülerek bazı değişikliklere gidildi.

– KEM GÖZ (C)

– Yeteneğin elden bırakma gecikmesi 0,7 sn.’den 0,5 sn.’ye düşürüldü.

– Yeteneğin elden bırakma gecikmesi kaldırıldı.

– Yeteneğin süresi 2,6 sn.’den 2 sn.’ye düşürüldü.

– Görüş kısıtlaması efektinin gerçekleşmesi süresi 0,6 sn.’den 0,4 sn.’ye düşürüldü.

– Kem Göz’ün menzil kısıtlaması kaldırıldı.

Harita Güncellemeleri

FRACTURE Haritası

Fracture’da birçok yaşam kalitesi değişikliğinin yanı sıra Çanak, A Rampa ve A Halat bölgelerinde daha büyük güncellemeler yapıldı.

– Avlu – saldıran tarafın savunan tarafa karşı işini iki yönden de kolaylaştırabilmek adına bu koridor genişletildi.

Öncesi

Sonrası

­– B Jeneratör – Bu alanı dumanla kapatmayı kısmen kolaylaştırmak için biraz daha daraltıldı. Bu bölgeyi tekrar temizlemeyi kolaylaştırmak için köşelerden birisi kaldırıldı.

Öncesi

Sonrası

– B Jeneratör – Bu alanı dumanla kapatmayı kısmen kolaylaştırmak için biraz daha daraltıldı. Bu bölgeyi tekrar temizlemeyi kolaylaştırmak için köşelerden birisi kaldırıldı.

Öncesi

Sonrası

– Savunan Taraf Başlangıç – Bölgeyi geri almayı kolaylaştırmak adına köşelerden birisi kaldırıldı.

Öncesi

Sonrası

– A Salon – Hareket etmeyi kolaylaştırmak ve alanı sadeleştirmek adına köşelerden biri kaldırıldı.

Öncesi

Sonrası

– A Bölgesi – Bölgenin çevresinde yapılan değişikliklere uygun olacak şekilde ufak sadeleştirmeler yapıldı.

Öncesi

Sonrası

– A Çanak – Çanak hâlâ haritada yer alsa da hareket etmeyi iki taraf için de kolaylaştırmak adına biraz yana çekildi. Bu alanları eşzamanlı kontrol etmenin iki taraf için de oldukça zor olduğu fark edildi. Çanak ve Rampa’daki değişikliklerle bu rotanın daha sık kullanılacaktır.

Öncesi

Sonrası

– A Rampa – Atlama noktası saldıran tarafın A Bölgesi’ne iki taraftan da saldırmasını kolaylaştırmak adına oyuncuların giriş sırasında iki tarafı da kontrol etmek zorunda kalmayacağı şekilde değiştirildi.

Öncesi

Sonrası

– A Halat – Saldıran tarafın bu yolu tek bir dumanla rahatça geçilebildiği görülüyordu. Yapılan değişikliklerle savunan tarafın burayı tutması veya geri alması kolaylaştırıldı.

Öncesi

Sonrası

İlerleme Güncellemeleri

Valorant oyun yapımcısı ve yöneticisi Micah Worsham şu açıklamalarda bulundu: “Ekibimiz, VALORANT üzerinde çalışan herkesin benimsediği, oyunu sizinle ve sürekli olarak geliştirmemize olanak sağlayan ''canlı hizmet'' anlayışıyla hareket ediyor. Yeni özelliklerin bazılarının tamamlanmamış gibi durmaları da bundan kaynaklanıyor. Favoriler, filtreler ve rasgele kaplamalar dahil olmak üzere birçok yaşam kalitesi güncellemesinde benimsediğimiz bu anlayışı devam ettiriyoruz. Oyunu beraber geliştirebilmemiz adına geribildiriminiz bizim için çok önemli.”

Koleksiyon ve Silah Kaplama Filtreleme

– Artık koleksiyonunuzda favorilerinizi seçebilirsiniz. Seçtiğini favori içerikler siz değiştirene kadar sıfırlanmaz ve bu özellik tarzınızla en uyumlu içerikleri filtreleyerek kolayca kullanmanızı sağlar.

     – Silah Kaplamaları

     – Oyuncu Kartları

     – Spreyler

     – Silah Uğurları

     – Hesap Seviye Çerçeveleri

– Tüm silah türleri için “Rastgele Favori” özelliği eklendi.

     – Bu seçeneği kullandığınızda girdiğiniz her karşılaşmada seçtiğiniz favori kaplamalardan birisi (sahip olduğunuz stiller de dahil olmak üzere) rasgele seçilecek.

– Koleksiyon'a filtreleme özelliği eklendi.

     – Silah Kaplamaları

        – Favoriler / Favori Olmayanlar

        – Sahip Olunanlar / Sahip Olunmayanlar

        – Aşamalar

     – Oyuncu Kartları, Spreyler, Silah Uğurları, Seviye Çerçeveleri

        – Favoriler / Favori Olmayanlar

        – Sahip Olunanlar / Sahip Olunmayanlar

Giderilen Hatalar

– KAY/O'nun İPTAL/Komut yeteneğinin Killjoy'a değmeden Killjoy'un taretine isabet ettiğinde tareti devre dışı bırakmasına neden olan bir hata giderildi.

– Killjoy'un taretinin ateş ettiği düşman görüşünden çıktıktan sonra sürekli olarak düz bir hatta ateş etmesine neden olan bir hata giderildi.

– Killjoy'un tareti bir hedefe ateş ederken devre dışı bırakıldıktan sonra taret tekrar kullanıldığında etrafa rasgele ateş açmasına neden olan bir hata giderildi.

– Phoenix Yakardöner yeteneğini kullandıktan sonra silahını otomatik olarak kuşanmasına engel olan bir hata giderildi.

– Breach Zelzele yeteneğini kullandığında çoktan ölmüş olan düşmanların da çatışma raporunda görünmesine neden olan bir hata giderildi.

– Oyuncu birden fazla yetenekle sağır edildikten sonra ilk sağır olma etkisinin geçmesiyle birlikte diğer sağır olma etkilerinin de kaybolmasına neden olan bir hata giderildi.

 

Esporanalist.com

Yorumlar

Henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu sen yapmak ister misin?