Valorant 5.12 Yama Notu Chamber Değişiklikleri
Valorant 5.12 Yamasında Chamber ajanına özel detaylı bir değişiklik ve geliştirmeler oldu. Bu makalemizde Chamber ajanına gelen yenilikler ve değişiklikler hakkında bilgilendirmeleri sizlere sunacağız. Chamber Değişiklikleri Valorant geliştiricileri Chamber konusunda oluşan endişeleri giderebilmek amacıyla Valorant 5.12 yamasında birçok değişikliğe gitti. Bu yamada Chamber’in kimliğini daha isabet odaklı ve alan korumak için ön hatlarda vücudunu siper […]
12 ay önce
Valorant 5.12 Yamasında Chamber ajanına özel detaylı bir değişiklik ve geliştirmeler oldu. Bu makalemizde Chamber ajanına gelen yenilikler ve değişiklikler hakkında bilgilendirmeleri sizlere sunacağız.
Chamber Değişiklikleri
Valorant geliştiricileri Chamber konusunda oluşan endişeleri giderebilmek amacıyla Valorant 5.12 yamasında birçok değişikliğe gitti. Bu yamada Chamber’in kimliğini daha isabet odaklı ve alan korumak için ön hatlarda vücudunu siper eden bir Gözcü olacak şekilde değiştirecek. Etki alanı zayıflatılacak ve rakiplerin karşı oyun olasılıklarını arttırılacak.
Kelle Avcısı (Q)
– Sekme eğrisi değişti.
– Arka arkaya atışlarda ikinci mermiden sonraki saçılma arttı. Daha düşük isabetlilik gerektirdiği için rakibin gövdesine arka arkaya ateş etme yönteminin verimli bir çatışma seçeneği olarak kullanılmasının önüne geçmek adına bu değişikliğe gidildi.
Buluşma (E)
– Chamber artık menzili içerisindeyken ışınlanabildiği tek bir ışınlayıcı yerleştiriyor.
– Menzili arttı: 15 metre >>> 26 metre
– Işınlanmanın yükseklik kısıtlaması kaldırıldı.
– Işınlayıcıya menzili içerisinde olduğunuz sürece aranızda yükseklik farkı olsa da ışınlanabilirsiniz.
– Işınlandıktan sonraki silah kuşanma gecikmesi arttı: 0,4 sn. >>> 0,7 sn.
– Kelle Avcısı bu değişiklikten etkilenmeyecek.
– Buluşma yeteneğiyle yerleştirilen ışınlayıcı yok edildiğinde artık bekleme süresine girmek yerine turun kalanı boyunca devre dışı kalıyor.
– Chamber ışınlandıktan sonra ışınlayıcıyı geri çağırdığında bekleme süresi artık uzamıyor.
Kartvizit (C)
– Tuzağın maksimum menzili artık kısıtlı.
– Kartvizit, Chamber menzilinden çıktığında devre dışı kalıyor ve alana tekrar girdiğinde yeniden aktifleşiyor.
– Artık turun ortasında geri çağrılabiliyor.
– Görüş alanı içerisinde olmasına gerek yok.
– Geri çağrıldığında 30 saniye bekleme süresine giriyor.
– Yok edilirse tur sonuna kadar devre dışı kalıyor.
– Tuzak etkinleşme süresi arttı: 2 sn. >>> 4 sn.
– Can miktarı arttı: 1 >>> 20
Keskin Tarz (X)
– Atış hızı %57,5 azaldı.
Yavaşlatma
– Bu değişiklik hem Kartvizit hem de Keskin Tarz için geçerli.
– Yavaşlatma etkisi azaldı: %50 >>> %40
– Yavaşlatma süresi azaldı: 6 sn. >>> 4 sn.
– Alan boyutu %30 azaldı.
Valorant geliştirici ekibin Chamber değişiklikleri konusundaki hedefleri Chamber’in pozisyon değiştirme gücüyle rakiplerinin karşı oyun kapasitesi arasında düzgün bir denge kurmak ve stratejiler için daha planlı düşünmeyi sağlamak oldu.
Esporanalist.com
Henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu sen yapmak ister misin?