Yukarı Çık
Bildirimler
Şu anda, yeni bir bildirim mevcut değil!

Yeni bildirim olduğu zaman tam olarak burada karşına çıkacak.

4 dakika okunma süresi

15

GTA VI’nın Gölgesinde Ertelenen Oyunlar: Lords of the Fallen II ve Geleceği

GTA VI'nın gölgesinde kaybolan Lords of the Fallen II, bu kadar beklemek yürek mi gerektiriyor? Bir kahve al, gelir elbet!

admin

6 saat önce

GTA VI’nın Gölgesinde Ertelenen Oyunlar: Lords of the Fallen II ve Geleceği

GTA VI’nın oyun dünyasının takvimini nasıl altüst ettiğini artık neredeyse her oyunsever biliyor. Sanırsın ki, bu oyun sadece oyun firmalarının takvimine değil, onların kalplerine de hançer sapladı! Herkes, GTA VI’nın çıkış tarihi yaklaşırken “Tamam, biz öteki oyunları oynarız, en iyisi bu tarihlerin etrafında dolanmayalım” diyerek birbirine gizli el işareti yapmaya başladı. Artık oyun firmaları, GTA VI’nın gölgesinde kaybolmamak için ertelemeleri peş peşe sıralıyor. Uyanık olanlar, bu dev oyun yüzünden stratejilerini güncellemeye başladı. Hatta bazıları, “Biz GTA VI’nın çocukluğunda daha iyi bir oyun yapıp çıkartacağız” diyerek popülerliğini arttırma çabasında.

Ancak bu ertelemelerden biri var ki, izleyenleri hayrete düşürüyor: Lords of the Fallen II! CI Games’in kurucusu ve CEO’su Marek Tyminski, sosyal medya üzerinden müjdeyi verdi ve Lords of the Fallen II’yi 2027’ye kadar ertelediklerini duyurdu. Tabii bu erteleme haberinin ardından kullanıcılar, “Neden 2027?” diye sorgulamaya başladı. Aslında Tyminski, oldukça mantıklı bir gerekçeye sahip: “Oynanış Geri Bildirim Ekibi” ile sıkı bir iş birliği içindeyiz. Kulağa hoş gelse de, bana sorsan bu ekip, arasıra futbolda ofsayt konusunda tartışan bir grup gibidir! Yani sürekli geri dönüş yapmayı severler ama bitirdiğimiz projeye her zaman göz ucuyla bakarlar.

Tyminski’nin açıklaması yalnızca ertelemeyi değil, aynı zamanda kalitelerini artırmak için aldıkları önlemleri de açığa çıkarıyor. Daha iyi bir oyunun peşindeyiz diyerek, kendilerini aklıyor. Fakat şunu belirtmekte de fayda var: Geçen yılın oyunları bazı tartışmalara sebep olmuştu ve firmaları oldukça zor bir yıla itmişti. Bu yüzden, oyuncuların ne düşündüğünü harbi olarak önemsiyorlarmış gibi görünmeleri aslında bir strateji. Sonuçta, oyun çıkışında mükemmel bir ilk izlenim bırakmak istiyorlar. Böylece, “Oyunun kendisi çok iyi ama ekipten bu kadar geri bildirim gelince insan şüpheleniyor” kıvamına düşmekten kaçıyorlar.

Tyminski’nin erteleme kararının bir başka sebebi ise, “stratejik olarak son derece rekabetçi dönemin dışında” bir tarihe denk gelmek istemeleri. Bu, gerçekten pekte alışık olmadığımız bir durum. Tıpkı sinema dünyasında büyük filmlerin çakışmaktan kaçınması gibi, oyun sektöründe de rekabetten uzak durarak oyunun daha geniş bir kitleye ulaşması hedefleniyor. Anlayacağınız, insanlar aslında sektörde bir kabin oluşturmuşlar, ve “Biz de burada saatlerce bekleyip sırayla oynayalım” diyor gibiler.

Öncelikle hem oyunculara hem de topluluğa duydukları minnettarlığı vurgulayan CEO, “Daha fazlasını paylaşmayı dört gözle bekliyoruz” diyerek son noktayı koyuyor. Bunu duyunca aklıma bir soru geliyor; bu kadar erteleme yapılan oyunlar arasında acaba en çok hangi işlerin aksamış olabileceği? Sanırım bir gün bu sorunun cevabını bulacağız. Ancak, bu evvelce bahsettiğimiz dallama ertelemeler ile dolu bir yıl geçirirken, Lords of the Fallen II’nin beklenir şekilde geleceğini umalım. İçinde şeytan var mı, yok mu belirsiz, ama hep birlikte göreceğiz.

Şu durumda herkesin dilinde “Ben Lords of the Fallen II’yi bekleyeyim mi?” sorusu dönüyor. Artık önümüzdeki yılın ilk çeyreğine kadar büyük bir merakla bekleyeceğiz. Belki de içimizdeki bu merak, karşımıza yeni ve heyecan verici bir deneyim çıkarabilir. Ama hatırlatmak gerekir ki, bu süreçte kaybolmuş bir ruhu yenilemek için sabırsızlanırken, oyun dünyasında yeni erteleme haberleri gelir mi? Hep beraber zamanla göreceğiz!

Yorumlar

Henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu sen yapmak ister misin?