Yukarı Çık
Bildirimler
Şu anda, yeni bir bildirim mevcut değil!

Yeni bildirim olduğu zaman tam olarak burada karşına çıkacak.

3 dakika okunma süresi

12

GTA VI Fiyat Tahminleri: 80 Dolar Olabilir mi?

GTA VI'nın fiyatı 80 dolar olur mu? Yoksa cebimizdeki son kuruşu alıp kaçacak mı? Gelin bu komik tahminle eğlenelim!

admin

5 saat önce

GTA VI Fiyat Tahminleri: 80 Dolar Olabilir mi?

GTA VI’nın ön siparişe açılması için harika bir hazırlık süreci geçiyoruz ve artık saatler kaldı. Duyduğumuza göre, bu oyun çıktığında dünyanın dört bir yanında insanlar “dışarı çıkmayı” unutarak evlerinde sadece GTA VI oynayacaklar. Elbette, geliştirme sürecinin ne kadar heyecan verici olduğunu düşünecek olursak, bunun yanında merak edilen başka bir şey var: Oyun fiyatı. Hemen hemen herkes bu fiyatın ne olacağını, ön sipariş performansının neler getireceğini düşünürken, biz de biraz eğlenelim istedik! Hadi gelin, bu fiyat tahminleri üzerine biraz muhabbet edelim.

Öncelikle, bu oyunla ilgili son gelişmelerde en çok dikkat çekenlerden biri de ünlü oyun gazetecisi Geoff Keighley’in yaptığı açıklama. Geoff, Twitter (X) üzerinden bir paylaşımda bulunarak “Grand Theft Auto 6’nın perakende satış fiyatı 80 dolar, Ultimate Edition’ın ise 100 dolar olacak” dedi. Açıkçası, bu açıklama da bir nebze olsun tahminlerle örtüşmekte fakat yine de bu fiyatlar pek çoğumuzun cebini sarsacak gibi görünüyor. Birçoğumuz bu fiyatta “Hey Allah’ım, evdeki kanepemi satmaya mı başlayacağım?” diye düşünüyordur. Tabii ki her zamanki gibi bu durumda harbiden bir ömrümüzü vermişiz gibi hissediyoruz!

Sağdaki komşumuz bile bu fiyatları duyunca titremeye başladı, “Benim GTA için canımı mı dayanıyor?” demeye başladı ama merak etmeyin, bu sadece komedi. Ekonomik şartlar da göz önünde bulundurulduğunda, bu fiyatların fazla yüksekte kaldığı aşikar. Girişimcilerimizin, pazarlama stratejilerini nasıl oluşturduğunu bir düşünün; “Neden bu kadar yüksek fiyat belirlemeleri gerekiyor?” diye sormadan edemiyoruz. Sonuçta, GTA cephesinde dönen bu büyük paralar, oyun dünyasının bir köşesini yaratıyor.

Bir yandan bu kadar yüksek fiyatlar duyulurken, öte yandan bu yüksek bedeli ödeyebilmek için bir şeyler yapmak zorundayız. Belki de bir köşe kafenin müdavimi olup, “Çalışıyorum, araba yıkıyorum ama GTA VI almak için sıraya girmiş durumdayım!” diyerek hayatımızı idame ettirebiliriz. Yani duruma bakacak olursak, en azından eğlenceli bir deneyim yaşayacağımıza eminiz! Gösterebiliriz ki bir GTA oyuncusu her zaman yaratıcıdır!

GTA VI’nın çıkışı için 19 Kasım‘ı beklemek gerek; ancak sabırsızlığımız git gide artmakta. Hepimiz bu oyunla birlikte yeni bir dünyanın kapılarını aralamayı bekliyoruz. Gerçekten de, büyük bir devrimin yaşanmasını beklemek, kelimenin tam anlamıyla “gözlerimizi dört açmak” gibi bir şey. Ekibin bu oyunda neler yapacağını görmek için birbirimizi yiyoruz adeta; bu zavallı tayfanın 20 yıllık oyun deneyimi ve sokak kültürünü nasıl aktaracağına tanıklık edeceğiz. Eğer her şey yolunda giderse, yeni telefonlarımızı ve televizyonlarımızı güncelleyerek bu oyunun keyfini çıkarabileceğiz.

Söz konusu oyun fiyatları olduğunda derin düşünmeye gerek yok. Hadi ama, hepimiz biliyoruz ki “Daha çok yüksek fiyat” demekle “Ben bu oyunu oynamalıyım” demek bir oluyor. Sonuçta, GTA VI geldiğinde ekranda ne yaparsak yapalım, mutlaka “ekrana ekmek banacağız” 🙂 Hmm, değil mi? O zaman en kısa zamanda köptanıyoruz, 19 Kasım’a kadar bekleyip sabırla sıranın bize gelmesini bekleyeceğiz!

Yorumlar

Henüz yorum yapılmadı, ilk yorumu sen yapmak ister misin?