Valorant 6.11 Yama Notları

Valorant 6.11 Yama notu ile birlikte birçok yenilik, ajan değişiklikleri, silah değişiklikleri ve hata düzeltmeleri yapılıyor. Ayrıca Pearl haritasında birçok değişikliğe gidiliyor. Özellikle Vandal ve Phantom silahlarında sarjör mermi sayısında düşüşler gözükmektedir. Ayrıca bazı silahların özelliklerinde değişikliklere gidildi. Valorant 6.11 Yama Notları 1-) Ajan Güncellemeleri Breach – Zelzele (X)    – Uyarı görselleri ultinin etki […]

admin

Valorant 6.11 Yama notu ile birlikte birçok yenilik, ajan değişiklikleri, silah değişiklikleri ve hata düzeltmeleri yapılıyor. Ayrıca Pearl haritasında birçok değişikliğe gidiliyor. Özellikle Vandal ve Phantom silahlarında sarjör mermi sayısında düşüşler gözükmektedir. Ayrıca bazı silahların özelliklerinde değişikliklere gidildi.

Valorant 6.11 Yama Notları

1-) Ajan Güncellemeleri

Breach

– Zelzele (X)

   – Uyarı görselleri ultinin etki alanını daha net belirtecek şekilde güncellendi. Böylece ultiden etkilenip etkilenmeyeceğiniz daha kolay anlaşılacak.

Chamber

– Randevu (E)

   – Işınlanma sonrası silah kuşanma gecikmesi kaldırıldı: 0,7 sn. > 0 sn.

– Kartvizit (C)

   – Devre dışı kalma menzili arttı: 4000 > 5000

   – Tuzağın kurulma hızı azaldı: 4 sn. > 2 sn.

– Keskin Tarz (X) (X)

   – Atış hızı %15 arttı.

Viper

– Yakıt Yenilenmesi

   – Saniye başına yakıt yenilenmesi azaldı: %5 > %3,3

      – Yakıt tükendikten sonra maksimum yakıt seviyesine ulaşma süresi: 20 sn. > 30 sn.

Çeşitli Güncellemeler

Yoru'nun Fake At'ı (C) sersemleten yeteneklerden isabet aldığında artık görsel olarak etkileniyor.

– Omen'ın Gölgelerin İçinden (X) yeteneğinin repliği ayırt edilebilirliği arttırmak adına daha çabuk oynatılacak.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>– Sova'nın pelerin dinamikleri elden geçirildi ve daha pürüzsüz hale getirildi. Pelerinin silueti, Sova'nın vücuduna rakiplerine konumunu açık etmeyecek kadar yakın kalmaya devam edecek.

Sova'nın Şok Oku (Q), Keşif Oku (E) ve Brimstone'un Yakıcı'sı (Q) gibi el bombası benzeri fırlatılabilir yeteneklerin havada seyrettikleri rotaya dair kodlamanın üzerinde biraz temizlik yapıldı.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm; text-align:center”>2-) Oynanış Sistemleri Güncellemeleri

– Artık çatışma raporunda tüm sersemleten yetenekler için ''Sarsılan Düşmanlar'' göstergesinin yanına ''Sarsılan Silah Arkadaşları'' göstergesi de eklendi.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>– Gözlemci Modu’nda yetenek kullanan ajanlar arasında hızlı geçiş yapılan anlar için performans iyileştirmeleri yapıldı.

3-) Harita Güncellemeleri

Pearl

– B Rampa'daki ekran güncellendi ve hücre kaldırıldı.

   – B Rampa'daki ekran taktiksel açıdan çok çeşitli imkânlar sunduğu için bölgeyi geri almaya çalışanlara epey sorun çıkarıyordu. Ekran kısaltıldı ve rampa yerine kutu eklendi. Böylece bu pozisyonda olan rakiplerle başa çıkmak ve hareketlerini tahmin etmek kolaylaştı.

   – B Rampa'daki hücre kaldırıldı. Böylece Spike'ı gözetleyecek pozisyon sayısı azalmış oldu ve burada konumlanan oyuncular arkalarından dolanacak rakiplere karşı daha savunmasız hale geldi.

– B Ekran değiştirildi.

   – B Ekran savunanlara farklı seçenekler sunacak şekilde değiştirildi. Oyunculara daha geniş oyun alanı vermek için Ekran uzatıldı, kurşun geçirmez bir kısım eklendi ve farklı oynanış seçenekleri sunacak birkaç kutu eklendi. Ayrıca dumanlar ve Sage duvarı gibi yeteneklerin buraya sığabilmesini sağlamak adına bunların hepsi B Rampa'ya yaklaştırıldı.

– B Salon'a yeni bir hücre eklendi.

   – Burada bulunan hücre savunanlara pozisyon alabilecekleri farklı mevziler sunmaktadır. Bu hücre gelen yeteneklerden kaçınmak için birebir olacak. Ayrıca Spike’ın uzun tarafındaki sıklıkla yerleştirildiği noktanın veya B Geçit’in tutulabileceği yeni açılar da sağlayacak.

– B Bölgesi'ndeki sütun genişletildi.

   – B bölgesi’ndeki sütunun boyutu daha rahat hareket etmek için değiştirildi.

4-) Silah Güncellemeleri

Çelik Halatlarda Silah İsabetliliği

Çoğu silahın çelik halatlardaki isabetliliğini değiştirerek çelik halatlara tutunurken ateş açma verimi azaltıldı.

– Dikey çelik halatlarda asgari mermi dağılımı normal yürüme hızındaki dağılımdan %65’ine denk gelecek şekilde arttırıldı."margin-left:0cm; margin-right:0cm">   – Tüfekler: 0,8 >>> 1,3

   – Classic: 0,35 >>> 0,55

   – Frenzy: 0,35 >>> 0,52

   – Ghost: 0,35 >>> 0,6

   – Sheriff 0,35 >>> 0,78

   – Hafif Makineliler: 0,3 >>> 0,65

   – Keskin nişancı tüfekleri ve pompalı tüfeklerde değişiklik yok.

– Yatay çelik halatlarda yürüme ve koşma hızındaki mermi dağılımı, normal zemindeki yürüme ve koşma hızındaki dağılıma eşit olacak şekilde arttırıldı.Shorty

Shorty’nin oyundaki bedeli arttırılıyor. Ayrıca zırhı tam olan rakiplere tek atışta indirmek artık daha zor ve isabet gerektiriyor.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>– Yedek cephane sayısı azaldı: 10 > 6

– Bedeli arttı: 150 > 300

– Yakın menzilde verdiği hasar azaldı: 12 > 11

– Orta menzilde (7 metre) verdiği hasar azaldı: 8 > 6

Frenzy

Frenzy uzun menzilde çok iyi performans gösteriyordu. Frenzy’nin dağılımı ve geri tepmesi üzerinde bazı değişikliklere gidildi. Silah yakın mesafedeki gücünü koruyor fakat uzun mesafe gücü azaltıldı.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>– Asgari mermi dağılımı arttı: 0,45 > 0,65

– Mermi dağılımı eğrisi güncellendi.

   – Mermi dağılımı artık 6. mermi yerine 5. mermide en yüksek seviyeye çıkıyor.

– Dikey geri tepme eğrisi güncellendi.

   – Geri tepme artık 6. mermi yerine 5. mermide en yüksek seviyeye çıkıyor. Bu değişikliği telafi etmek adında toplam geri tepme azaltıldı.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>Dağılım Gücü

Valorant ekiplerinin “merkeze çekme” olarak tanımladığı dağılım gücü, isabetli atışları ödüllendirmek için kullanılan ve atışları nişangâhın merkezine doğru çeken bir araçtır. Bu sistem sabit dururken yapılan atışlarda istendiği çalışıyor fakat hareket ederken yapılan atışları istemediğimiz şekilde daha isabetli hale getirdiği görüldü. Merkeze çekme etkisi hareket halindeyken büyük ölçüde azaltıldı.Öte yandan koşarak veya zıplayarak ateş ederken alınan skorlar gözükmeye devam edecek. Yakın menzilde ve doğru silahlarla bu şekilde alınan skorlar oyunun dengesini bozmuyor.

Geri Tepme Düzenlemeleri

Bazı silahların koşma halindeki dikey geri tepme oranları arttırıldı. Böylece bu silahlar hareket halindeyken daha az isabetli olacak ve kontrolü zorlaşacak.

– Koşma Halindeki Dikey Geri Tepme Çarpanı:

   – Phantom: 1,5 > 1,8

   – Spectre: 1,5 > 1,8

   – Vandal: 1,5 > 1,8

   – Frenzy: 1,25 >>> 1,5

Phantom ve Vandal Yedek Cephaneleri

Phantom ve Vandal kuşanan oyuncuların, rakiplerin sıklıkla pozisyon aldığı noktalara duvardan ateş etme veya duman içinden görüş olmadan ateş açma serbestliğini azaltmak ve daha bilinci bir şekilde mermi harcamaları isteniyor. Bundan dolayı da silahların yedek cephane sayısındaki değişikliklere yol açan bazı düzeltmelere gidildi. Ayrıca Sage’in Bariyer Küresi (C) ve Harbor’ın Dalgakıran’ı (Q) gibi kırılabilen yeteneklerle baş edebilecek gibi gözüküyor."margin-left:0cm; margin-right:0cm">– Phantom'ın yedek cephane sayısı azaldı: 90 > 60

– Vandal'ın yedek cephane sayısı azaldı: 75 > 50

5-) Giderilen Hatalar

– Killjoy'un yeteneklerinin devre dışı kaldıktan sonra tekrar aktifleşirken gizli hale geçmemelerine neden olan hata giderildi.

– Gizli Adım (C) yeteneğinin Omen ışınlanmadan hemen önce sindirildiğinde iptal olmamasına neden olan hata giderildi.

– Sage'in Bariyer Küresi'ni (C) 90 derece döndürdükten sonra 0,8 saniyeliğine duvarı yerleştirememesine neden olan hata giderildi.

– Poligon'da yetenek arayüzünün ajan değiştirme arayüzüyle üst üste gelmesine neden olan hata giderildi.

– Tek mermide birden fazla skor alındığı durumlarda skor akışında sıranın bozulmasına neden olan hata giderildi.

“margin-left:0cm; margin-right:0cm”>– Grubunuzun arkadaş listenizde bazen yanlış kısımda görünmesine neden olan hata giderildi. Artık grubunuz her zaman çevrimiçi kısmında görünecek.

– Satın alma ekranı açıkken bas-konuş özelliğinin çalışmamasına neden olan hata giderildi.

 

Esporanalist.com

İlgili Gönderiler

Exit mobile version